Hang és fénytechnikusi élet óceánjáró utasszállító hajón

Sound on the water

Sound on the water

Első Gála, első út vendégekkel

2015. május 05. - Don_Quijote

A mai nap húzósabb, egész napra kell program, mivel végig úton vagyunk. Előjöttek az első problémák is.
Reggel 10től volt egy London bemutató a Loungeban. Jah igen a Lounge a fő munkahelyem, néha kell a Palmgarten-ben vagy az Open Decken szórakozni kicsit, meg a záróparádén majd az Étterembe kell egy mikrofon.
Szóval problémák: A loungeban van oldalanként 3-3 TV szimmetrikusan, hogy jó legyen 3 különböző márka, tipus, méret, kor talán annyi közös bennük, hogy 16:9-es felbontás. Composit az szépen ki van húzva mindhez, azzal nincs gond. Viszont ma HDMI-s laptopot hozott a csaj. Van egy projector is közepén. A projektorhoz megy vga, composit meg HDMI. A laptopból bemegyek HDMI-vel egy splitterbe, splitterből megy egy a projektorhoz, a másik meg egy HDMI-VGA átalakítóba, az átalakítóból vga-n egy extenderbe ami elküldi a jelet lan kábelen a TV-k-hez. Nah, az első 2 TV-nél nincs is gond, két régebbi NEC, extenderből kijön a jel VGA-n és működik is. A két középső TV a legújabb, azokon nincs VGA. Megjön az extenderen a jel vga kimenettel és öööö. Találtam egy vga-hdmi kábelt, ugyan ki még nem próbáltam, mert tápot kell még csiholni a fogadó extendernek. A hátsó két kissebb TV-ig el sem jutottam, majd holnap, ma van mit csinálni.
Ma van a Gálaest ahol a fellépők előadnak 2-2 számot, nagy vonalakban egyszer végigmentünk a műsoron. A skótduda érdekes lesz, marha hangos, fel kell hoznom hozzá az alapot, de állítólag nagyon hisztiznek, ha hangos, kiderül este. Most van egy kis pihenő, aztán koktéllal köszönti a kapitány a vendégeket aa loungeban, aztán vacsora az étteremben, majd a gála műsor. 1 mikrofont kaptak az énekesek, oldják meg! Bejátszással ma sok gondom nem lesz, csak Adam hozott CD-n alapot, a többieket a zenekar kiséri, lesz itt kalamajka!
Nah ez is megvolt. Kapitány fogadta a vendégeket, mindenki kirittyentve, ahogy nagyapám mondaná, mindenki úgy nézett ki mint Pista. Volt némi beszéd, aztán irány a vacsora.
Az esti gála: lement. Fellépők meg voltak elégedve, Sonja meg volt elégedve, mindenki happy. A végén Sonja megkérdezte, hogy élveztem e? Mondtam neki, hogy dolgoztam, mit volt nekem időm azzal törődni, hogy milyen a műsor, ugrálás a fény és hangpult között, közben még a fejgéppel is kövessem a kedves énekest, miközben sasolom, hogy mikor mászik be a hangfalba. Azt kell mondjam, hogy megizzadtam egy kicsit, de nagy hiba nem volt (néha a fejgép elfelejtette követni a fellépőt). Meg lettünk dicsérve, ami a zenekar elmondása alapján nagy szó!
Este kicsit rázkódott a hajó, de ettől függetlenül jót aludtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://sound-onboard.blog.hu/api/trackback/id/tr517439460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dobosida 2015.05.07. 23:39:11

Az elején úgy éreztem magam, mint mikor Imi hazaér a munkából, de az alvós részt értettem, Bibi! :)
süti beállítások módosítása