Hang és fénytechnikusi élet óceánjáró utasszállító hajón

Sound on the water

Sound on the water

Hol vagyunk??

2015. május 06. - Don_Quijote

Reggel arra ébredtem, hogy már nem alszom. Kisasoltam a kabin ablakon és rögtön azt gondoltam, hogy átaludtam egy napot, ez igencsak a tenger, nem a Tower Bridge. Miután lecsekkoltam a dátumot mentem szerezni egy kis infót.
Több infó is összejött, van aki azt mondta, hogy vmi gond volt az egyik propellerrel azért rázkódtunk, aztán volt olyan infó is, hogy hajnal 3-kor le is esett. 10-kor volt gyorsan egy tájékoztató az utasoknak, állítólag rátekeredett valami háló vagy kötél, azért volt a rázkódás, megyünk Southamptonba. Az, hogy meddig maradunk kiderül.
Így viszont át lett szervezve a mai nap, mégis lesz dolgom, bár nem fogok elfáradni benne.
Megkaptam az első fizetést is, hiába nem értem 26.án kezdtem a hajón, hiába nem volt vendég nem volt semmi levonás :)
Este mgnézhettem a meccet, nagyon izgalmas volt :P
A tenger errefelé sokkal jobban hullámzik, így nem voltam teljesen 100-as. Érzésre, hányingert tekintve egy közepes másnap, fejfájást meg egy gyenge másnap. Simán megvacsoráztam utánna jobb volt, fekve meg semmi gond :P :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sound-onboard.blog.hu/api/trackback/id/tr827439466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dobosida 2015.05.07. 23:38:20

Én hónapokban mérem a hányingert. Erős hányinger: 2. hónap, gyenge émelygés: 4. hónap :P :D
süti beállítások módosítása