Hang és fénytechnikusi élet óceánjáró utasszállító hajón

Sound on the water

Sound on the water

Declaration of war

2016. január 29. - Don_Quijote

Nah hat ma betelt nallam a pohar es haborut inditottam a Stage Manager ellen (vagy ahogy hivon incompetent, unprofessional trained monkey). Irtam egy e-mailt, de hat ugye nekem nem sok diplomaciai erzekem van, igy az egyik hostess szepen diplomatikusan atfogalmazta. Elsore nem kuldtem el, de aztan delutan is sikerult jol felidegesitenie azzal, hogy belekontarkodott a munkamba, igy az e-mail el lett kuldve Cruise Directornak es Hotel Directornak. A hideghaboru elkezdodott...

Jelenlegi felallas szerint ha ket-harom napon belul nem tortenik erdemi valtozas benyujtom lemondasomat es irany London. Mar 2-3 hete palyazgatok munkakat, es miutan erkezett reakcio (tortenetesen h 'es mikor tervezek Londonba koltozni') eselyes, hogy gyorsan talalok hasznalhato melot. Repjegy arak lecsekkolva, Saigonbol London 500$, meg boven marad penzem is, legalabb egy honapra. 

Holnap 10kor meeting Cruise Directorral es HR-al. Meglassuk, a vak is azt mondta.

Legvegso esetben mar otthon is kaptam munkaajanlatot mielott eljottem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sound-onboard.blog.hu/api/trackback/id/tr458329700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása