Hang és fénytechnikusi élet óceánjáró utasszállító hajón

Sound on the water

Sound on the water

Hajnalodik...

2015. június 13. - Don_Quijote

...befekszem az ágyba :P
Hát nem tudom milyen emberekkel dolgozhattak eddig együtt, de azt nem mondhatom, hogy nem vagyok megbecsülve...
Ha jól emlékszem a kezdeteket nem írtam le. Volt egy keményem 3 perces telefonos interjúm a Plantours-sal. Amiből kb 2 perc arról szólt, hogy küldik a papírokat. 3 kérdés hangzott el felém. Elösszőr elmonda, hogy kb miről van szó (persze a fele kimaradt...),
1 kérdés
-Érdekel e?
-Hát persze.
2. kérdés
-Dolgoztam e már digitális keverőpulttal?
-Milyennel???
-Vmi Yamaha 32+32 csatornás.
-Dolgoztam.
3. kérdés
-Dolgoztam e már zenekarral?
-Milyennel???
-4 fős, dob, billentyű, bass gitás, szaxofon
-Dolgoztam
-Ok, bla bla bla, jövőhéten küldjük a papírokat.
Így kezdődött...
Azóta eltelt több mint 2 hónap, ebből 1,5 hónapja már a hajón vagyok (egyiken-másikon).
Visszatérve az elejére. Erősen bennem volt, mióta az új hajón vagyunk, hogy itthagyom őket. Kb az egyetlen dolog ami itt tartott az a Plantours (jah persze szerződésem a Ligaboue-val van, ami az anyavállalata a Plantours-nak... (olasz maffia az egész)).
A Plantours-osok jó fejek, a problémák a hajócsere óta vannak, mióta itt vannak az olasz fejesek...
Pár napja, beszéltem a cruise direktorral, Lutz-al, hogy mi lenne ha most fognám magam és felmondanék? Nézett rám tágranyílt szemekkel, és mondta, hogy megkérdezni, de nem szeretné. Volt olyan technikus aki be se tudta kapcsolni a cuccot...
Amikor mondtam Alexanak, ő is mondta, hogy maradjak. Amikor mondtam, neki, hogy találtok mást, vagy visszajön Martin, képenröhögött...
Tegnap előtt valaki lenyúlta az iPod Classicomat a keverő mellől. Reggel még ott volt, délután mikor visszajöttem a városból már nem. Elősször arra gondoltam, hogy csak nem emlékszem rendesen és a kabinban van. Megnéztem. Nincs. Ok, lehet, hogy valaki hülyéskedik és elrejtette a pultban. Körülnéztem, sehol sincs.
Felmentem Lutz Office-ába, persze a fél Plantours ott volt, Alex rögtön mondta, hogy ugye nem rossz híreket akarsz közölni?!
Is-is. Elmondtam mi van. Néztek ők is tágra nyílt szemmekkel. Felírták, hogy mi hiányzik. Aztán kb agyon dicsértek, és mondták, hogy zárjam be az ajtót... Belülről :)
Mára teljesen lenyugtam. Nem foglalkoztam azzal amit mondtak, kb ugyanúgy csinálom a dolgokat, mint a Hamburgon, nem viselek névtáblát, csak mikor dolgozom, nem veszek fel inget, csak az esti show-kra, és dohányzok az Open Decken...
Ma Lutz mondta, hogy nem tudta elérni, Kirsten-t a Plantours-tól, hogy megkérdezze, mi lenne ha felmondanék, de elkezdte intézni az egyszemélyes kabint. Beszélt az olasz főnökkel (akivel sikerült összeakasztanom a bajszom). Elmondta, neki, hogy milyen jó munkát végzek, hogy mennyire szükségük van rám, és mennyire a 0-ról kellene elkezdeni ha lelépnék. Persze az olasz rögtön mondta, hogy hát aláírtam a szerződést. Lutz mondta, hogy nah igen, de nem ugyanazok a feltételek...
Ami aztán volt, ahogy Lutz elmondta, még őt is meglepte. Általában rögtön nemet mond. Most azt mondta, hogy meglátja. Nah, hogy ez csak mese, vagy sem (?) még nem tudom. Azt tudom, hogy az olasz nagyfőnök (vmi Maroni vagy ilyesmi, én csak Mahagóninak hívom) két napja max biccent ha találkozunk, de a szemembe nem néz...
A legénység, kb 45% ukrán, 45% fillipinó, a többi meg megoszlik (német, indiai, magyar, bulgár, cseh, stb).
Az ukránok állandóan panaszkodnak valami miatt. Az elmúlt 3 estét a fillipinókkal töltöttem, és úgy feltöltődtem, hogy azt elmondani nem tudom! Annyira hülyék(a legjobb értelemben!), hogy azt elmondani nem lehet. Végig röhögtük ezt a 3 estét, szívjuk egymás vérét, nagyon jófejek!
Ma már nem gondolkoztam a lelépésen. A munkámat elvégzem rendesen, felveszem az inegt és kiteszem a névtáblát, ha ez az óhajuk, de amikor nem dolgozom, pont nem fog érdekelni, hogy mit szeretnének. Természetesen azóta is ott dohányzok, ahol kedvem tartja (persze ahol amúgy is megengedett), pólóban járkálok, és csak melóban viselem a névtáblát...
Ahogy exem mondta, feszegetem a határokat, ez így igaz, és így jutok előrébb...
Jó éjszakát :) (Jah itt most fél 4 van, és olan világos odakint mint náluk nyáron este 8 körül...)

A bejegyzés trackback címe:

https://sound-onboard.blog.hu/api/trackback/id/tr837538936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dobosida 2015.06.15. 14:59:01

jójó, de közben tudod is, merre van az előre? :P
süti beállítások módosítása