Hang és fénytechnikusi élet óceánjáró utasszállító hajón

Sound on the water

Sound on the water

Még mindig 2. nap

2015. április 28. - Don_Quijote

Hol is kezdjem?

Kissé máshogy alakult a mai nap mint gondoltam...

Délben kicsekkoltunk, és vártuk a fél 2-őt. Napközben nézegettük neten, hogy merre jár a hajó, de csak nem látszott, hogy közeledne. Fél 2-kor tájékoztatták az utasokat, hogy csúszás a hajó nem érkezett meg és fél 4-kor lesz a következő megbeszélés. Olyan 2 körül beszéltem a csajjal aki szervezi itt a dolgokat és elmondta, hogy egy két napot még a hotelben leszünk, szervezik a hazautat az utasoknak, nem sikerült a motort kijavítani. Előtte 10 perccel beszéltem az énekes csajjal és a zongoristával, hogy mi lenne ha rögtönöznénk egy kis show-t. A zongorista (Peter) egyből benne volt, az énekes csaj (Rebeka) nem feltétlenül értékelte, mármint nem zárkózott el teljesen, de nem akarta ellőni a számokat a hajó előtt. Megkérdeztem a rendezvényest, hogy mit gondol róla, a válasz, hogy sok mással kell foglalkoznia, de észben tartja. Tehát lerázott, amit nem vettem a szívemre, egy ötlet volt, csináltam volna már valamit.

Elmondtam a többieknek, amit mondott, hogy "törölték" ezt a turnust, még maradunk 1-2 éjszakát ebben a hotelben, meg, hogy nem "értékelte" kifejezetten az ötletem. Rebeka volt az aki rögtön mondta, hogy akkor tényleg meg kellene csinálni ezt a kis rettenetet. Beszélgettünk még egy sort, hogy tulajdonképpen hogyan is gondoltam, és ő ment oda a rendezvényeshez, hogy én vállalom, hogy leszervezem, neki semmit sem kell csinálnia. Monda, hogy részéről rendben, tudjam akkor meg, hogy mennyibe kerülne.

Megkérdeztem a hotelben, hogy tudnak e esetleg egy helyi rendezvénytechnikus céget? A neten körülnéztek, találtak egyet, megadták a címét. Nah akkor illa berrek uzsgyi elindultam google maps-sal a kezemben Portimao-ban (Portugália) a megadott címre. Nah hát ott pont semmit sem találtam... Kb 20 méterrel lejjebb abban az utcában volt egy kis hangszerbolt, bementem megkérdezni, hogy bérbeadással foglalkoznak e?

A hölgy nem igazán beszélt angolul. Kézzel lábban nagy nehezen megértettük egymást. Nem foglalkoznak bérbeadással. Nem sok értelme volt, de megkérdeztem, hogy tud e esetleg valakit? Nem tudott.

Hát elindultam az egyik irányba, csak lesz valami. Ahogy sétáltam, nézegettem a boltokat, hátha meglátok vmit ami segíthet észrevettem egy srácot hegedűtokkal. Hopp te vagy az én emberem, hátha tudsz segíteni, honnan tudnék bérelni néhány órára egy zongorát/szintetizátort, egy mikrofont 2 hangfalat és egy keverőt kábelezéssel? Mondta, hogy arra van egy üzlet és mutatott arra amerről jöttem. Ácsi maga nem mohácsi, ott már voltam, nem nyert. Hát akkor nagyon nem tud, esetleg másik hangszer boltot, tudom e hogy hol van az Aqua? Mondom micsoda? A shopping center. Hát nem tudom. Mutatta, hogy kb arrafelé van 10 perc séta. Aha ok köszi.

Minden esetre megindultam kb a megadott irányba. Jött az a rész, hogy sétálunk, sétálunk egyszer csak megunjuk és elgondolkozunk, hogy vissza kéne menni... Csak még egy kicsit... Ééés a következő sarok után megláttam az Aqua tábláját. Megindultam felé, körbejártam és találtam egy elektronikai boltot kb mint nállunk az Euronics csak voltak hangszerek is, ahogy elnéztem használtak, szóval mint nállunk az Euronics, egy kis vaterával fűszerezve. Megkérdeztem az eladót, hátha tud vmit. Körülnéztünk neten, aztán mondott egy címet, hogy itt megpróbálhatom. Köszi Köszi, nekiindultam. Ahogy mentem a megadott irányba megtaláltam a hangszerboltot így csak benéztem. Kérdeztem az eladót, hogy bérbeadás? Nope... De egy srác épp gitárt húrozott újra és hallotta mit beszélünk így szólt, hogy lehet, hogy tud segíteni!

OOOOh yeeee. Van 2 Mackie aktív hangfala, egy Mackie keverője, Roland szintije, mikrofonja! Király! Mennyi az annyi?

 

To be continued...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sound-onboard.blog.hu/api/trackback/id/tr137404716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dobosida 2015.04.28. 14:21:23

Héé, mi vagy te, hollywoodi sorozat? Mi ez, hogy slusszpoén előtt to be continued?!

Don_Quijote 2015.05.01. 11:16:44

Haggyuk már hollywoodot! Brazil szappanopera :D
süti beállítások módosítása